Hejka kochani !!!
Dziś witam się z wami po raz drugi !!
Jakoś tak cały czas mnie ciągnie aby coś więcej napisać, czymś się z Wami podzielić , a wiecie co mnie zmotywowało ?! 102 wyświetlenia w tak krótkim czasie !! Dziękuje serdecznie, byłoby mi miło gdybyście też zostawili jakiś komentarz co o tym wszystkim sądzicie ! :) <3


A więc porozmawiajmy o tym co lubię i czym się zajmuję czyli ..... lakiery hybrydowe :)
Zajmuje się wykonywaniem manicure jak i pedicure, sobie jak i swoim klientkom, uwierzcie mi uwielbiam to robić, jak mądra była ta osoba, która stworzyła hybrydy ... i to że nie trzeba czekać, aż lakier wyschnie, te wszystkie wzorki, pyłki, efekty .... no żyć nie umierać ! Ja obecnie korzystam z firmy semilac jak i neonail ,pigmentacja super, szeroka gama kolorów, cena ... hmmm mogłaby być niższą, ale jak na pazurki trzymające się, aż do odrostów ... to tak jestem w stanie kupić lakier za ok. 29 zł i jeszcze na tym zarobić gdyż wykonuje manicure innym :D .
Ostatnio zakupiłam na próbę lakiery hybrydowe firmy neess (na razie po tygodniu noszenia sprawdza się całkiem, całkiem na dłoniach mamy) cena ich to też tak do 30 złotych. Kupiłam również w chińskim markecie lakier firmy bling za 15 złotych, troszku boję się go używać , bo tak ... poświęce czas na pazurki ... a tu odejdzie lakier po dwóch dniach .... to by było niefajne ... no ale muszę się do tego zabrać, bo kolor wpada w oko klientkom, a dopóki ja nie przetestuje to też innym nie dam .... 
uffff .... ale się rozgadałam (rozpisałam). Siadając do tego posta miałam na celu pokazać wam moją gamę kolorów i piękny kolorek semilac 063 legendary red




Trzymajcie się cieplutko !!!! :) i wpadajcie na insta !! (link w pierwszym poście)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty