Promocje w rossmann ,-55%, -49%


Rossmann -55%, -49%



Witam Was kochani, mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Niestety pogoda nas nie rozpieszcza ...u mnie pada deszcz całymi dniami ...jak widać nici też z długiego weekendu majowego jak i grillowania, które jest praktycznie tradycją jeżeli chodzi o majówkę. 

Co kupiliście na przecenach rossmanna?

Ja szczerze mówiąc robiłam zakupy codziennie po kilka rzeczy, ponieważ było tak dużo ludzi, że nie można było się skupić a co najgorsze to nawet przejść. 

Niektóre rzeczy to klasyki do których często powracam, a zaś inne to totalne nowości, które będę testować :)


1.Podkład L'Oreal Paris, True Mach The Foundation odcień 1.N
-dla mnie totalna nowość, ale zaś na rynku jest już chwilkę ... Moje odczucia bardzo lekki, płynny podkład w fajnym naturalnym odcieniu .. łatwo się rozprowadza, skóra po nim robi się matowa ... ale mam wrażenie, że lekko ciemnieje na twarzy.



2.L'Oreal VOLUME MILLION LASHES So Couture, Tusz pogrubiający rzęsy -dla mnie klasyk do, którego wracam bardzo często .. pogrubia rzęsy , wydłuża ale tutaj nie robi wielkiego show , pomimo tego bardzo go lubię bo nie osypuje się i deszcz jak i wiatr mu nie straszny.


3.Soraya, Expert Base, wygładzająca baza pod makijaż, cera sucha i normalna -dla mnie nowość, użyłam jej już dwa razy, rzeczywiście wygładza i robi taką fajną powłoke na twarzy, na razie się spisuje, a co będzie dalej to dam znać.




4.Miss Sporty, Studio Lash 3D Volumythic Mascara , tusz do rzęs podkręcająco-wydłużający -czasami do niego powracam, lecz zawsze gdy otwieram nowe opakowanie to kilka pierwszych użyć denerwuje mnie masakrycznie ponieważ tak strasznie skleja rzęsy, robi pajęcze nóżki ....ale potem zmienia się w ulubieńca, i już nie robi tyle szkód co na początku ... może tak się dzieje przez nadmiar produktu, no nie wiem, ale wniosek taki, że uczę się go zawsze używać na nowo z każdym opakowaniem.



5.Miss Sporty, Studio Eyebrow Kit, zestaw do makijażu brwi 001 Medium Brown -super paletka cień i jakby taki cień w wosku, dodatkowo spiralka i pędzelek dwustronny, skośnie przyciety co ułatwia malowanie , wszystko super zero sprzeciwów, ale chyba nie trafiłam w swój kolor tz na pozór wydaje się być okey, ale potem ten odcień brązu wpada w rudy co już mi nie odpowiada bo wole chłodne odcienie.


6.Wibo Eyebrow pencil shape&define odcień 2, wysuwana kredka do brwi, ze spiralką z jednej strony -kupiłam pierwszy raz z polecenia @niesia25 , nie żałuję tego  z pierwszym użyciem zakochałam się, fajnie się rozprowadza, odcień mój i przede wszystkim super się utrzymuje i ta cena ... .




7.Wibo Camuflage odcien 2 LIGHT , kamuflaż do twarzy,
-mój klasyk, super zakrywa niedoskonałości , ładnie się rozprowadza i jest też tani .



8.Wibo MILLION DOLAR LIPS , LONG LASTING FORMUŁA, Matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą do 4 godzin. -odcień najjaśniejszy (niestety nie widzę numerka na opakowaniu) jak producent obiecuje jest matowa i długo się utrzymuje, najlepsza matowa tania pomadka nie licząc GOLDEN ROSE, jedyny minus to mało odcieni bo chyba tylko 5. 





Oto całe moje zakupy , a wy co kupiliście ? Życzę Wam miłego dnia, udanej majówki.
Zapraszam na na mój instagram, oraz częściej wpadajcie na bloga ! 

Komentarze

Popularne posty